Vizyon Değiştirme

Şirketleri ziyaret ettiğimizde sıklıkla gördüğümüz durum şirket vizyonun çalışanlar tarafından bilinmemesi ya da bir tekerleme gibi ezberde durmasıdır. Böyle kurumlarda vizyon anlaşılmamıştır. Anlaşılmadığı için kabul görmemiştir. Kabul görmediği için de vizyon doğrultusunda hareket etmeyen birimler olabilir.

Haydi bir de diğer grubu ele alalım. Vizyon var, çalışanlar biliyor, sahipleniyor. Fakat iş sonuçları istedikleri gibi iyi değil... Vizyon gerçekten geleceğe hizmet ediyor mu?

Anlamından başlayarak şirket DNAsını ortaya koyan bu kelime üzerine sıkı düşünmeye ihtiyaç var. Amiral geminin burnunu çevirmek yıllar geçtikçe zorlaşır. Oysa piyasa koşulları sürekli yeni bir bakış açısı ister. Yapmak istediklerinize çalışanlarınızın da desteğinizi almak elzemdir.

Profesyonel eğitim, etkin tartışmalar, sahiplenilmiş bir çalışma için:

banu.gusar@sprinter.com.tr