Mavi Okyanus Stratejisi

Sektörünüzde öncü bir firmasınız. Bununla beraber çok uzun zamandır eski kârlılığı hissetmiyorsunuz. Alanınızda kimi zaman rakip bile kabul etmeyeceğiniz irili ufaklı bir dolu firma ortaya çıktı. Eskisi gibi rahat nefes alamıyorsunuz.

Peki rekabeti anlamsız kılmak istemez miydiniz?

Geleneksel pazarlama, geleneksel üretim ve geleneksel bakış açısı ile ulaşabileceğiniz kârlılık sadece sunulan pastadan dilim kapmak olacaktır. Oysa yeni 'değer önerileri' ile yeni iş yapış şekilleri işinizin yönünü değiştirebilir. Köpekbalıklarının birbirini ısırdığı kırmızı okyanuslardan çıkarıp en yakın takipçilerinizin bile uzaklardan seyrettiği mavi okyanuslara gelebilirsiniz.

Nasıl mı?

Bu eğitim öncesinde şirketinizin bir röntgenini çekiyoruz ve sektörünüzdeki konumlandırmanızı beraber yapıyoruz. Mavi Okyanus Stratejisi ile de dünyada başarılı uygulamaların örneklerini verdikten sonra ekibinizi bu yeni düşünme metodolojisine basit egzersizlerle taşıyoruz.

Biz size işinizi öğretemeyiz. Yaptığımız bir atölye çalışmasıdır. Ancak bugün yaptığınız işe bir adım uzaklaştırıp dışarıdan bir bakış, farklı perspektif ile yeniden yaklaşmanızı sağlıyoruz. Bu şekilde çalışanların sahipleneceği, kolayca fikrini sunabileceği ve şirket kültürüne işleyecek bir değişim sağlıyoruz. 

Detayları görüşmek istemez misiniz?

banu.gusar@sprinter.com.tr